Telefon   +48 512 466 138

I-WALK Orto-protezy

Kategoria: Sprzedaż

proteza i-walk

Ortezo proteza IWALK 2.0. alternatywa dla kul iWALK2.0 to nagradzana alternatywa dla kuli i wózka kolanowego stosowana w przypadku urazów nogi zlokalizowanych poniżej stawu kolanowego. Zapewnia mobilność bez używania rąk i bez bólu, a także umożliwia prowadzenie normalnego, niezależnego życia. Poprawa mobilności iWALK2.0 to jedyne urządzenie pozwalające na przeniesienie wagi na nogi przy jednoczesnym zapewnieniu o wiele wyższej mobilności, niż w przypadku kuli konwencjonalnych Mężczyźni i kobiety nie są zaprojektowani do tego, by wspierać swoją wagę na ramionach, a kule czy wózki kolanowe, stanowią znaczące ograniczenie mobilności. Dzięki iWALK2.0 można poruszać się w bardziej naturalny sposób, wykorzystując do tego celu większe, silniejsze mięśnie nóg. Można poruszać się szybciej, dalej i przy mniejszym zmęczeniu, aniżeli jest to możliwe przy wykorzystaniu kuli tradycyjnych czy innych alternatywnych rozwiązań. Istnieje wiele czynności, jakie wykonuje się każdego dnia, a które wymagają użycia dłoni i rąk. Z iWALK2.odzyskujemy niezależność. iWALK2.0 to jedyna alternatywa dla kuli, która w pełni wykorzystuje mięśnie górnej części nogi, uda oraz biodra podczas chodzenia i stania, co znacząco poprawia funkcje motoryczne w trakcie oraz bezpośrednio po zakończeniu okresu rehabilitacji. Poruszanie nogą poprawia ukrwienie, a to z kolei wspomaga powrót do zdrowia.

IWALK 2.0.

• Eliminuje bóle rąk, nadgarstka, przedramion
  • Proste w użytkowaniu
  • Bezpieczne